Archivujeme

Ušetřete náklady, vypusťte z hlavy termíny a mějte u sebe jenom živé dokumenty.

Služby a vybavení archivu

Skovajsa archivace

  • Převoz dokumentů k archivaci.
  • Vyhledávání dokumentů.
  • Skenování vyhledaných dokumentů.
  • Doručení vyhledaných dokumentů.
  • Komunikace s oblastními archivy.
  • Zpracování skartačních návrhů.
  • Hlídání skartačních lhůt a následná skartace.

Vybavení archivu

  • Externí spisovna splňující požadavky koncesované živnosti.
  • Najdete u nás plně vybavenou badatelnu.
  • Elektronická evidenční aplikace.
  • Archivujeme přehledně v moderním policovém systému.
  • Dodáváme recyklovatelné archivační krabice.

Jak probíhá archivace

  • Podepíšeme smlouvu, včetně úpravy GDPR.
  • Dodáme vám kvalitní archivační krabice.
  • Dokumenty v krabicích můžete přivézt sami nebo si pro ně přijedeme my.
  • Potřebujete uložený dokument? Vyhledáme, zapůjčíme či naskenujeme a zašleme. Nebo můžete přijet osobně a využijete naši badatelnu.
  • Zařídíme schválení skartačního návrhu oblastním archivem.
  • Dokumenty bezpečně skartujeme.
  • Fakturujeme měsíčně dle počtu krabic.
  • Související a doplňkové služby fakturujeme po provedeném úkonu (např. vstup do evidence, vyhledávání, skartační návrh, skenování atd.).

Výhody archivace

Skovajsa archivace

Externí úschova dokumentů vám šetří místo, finance a čas. Nemusíte hlídat skartační lhůty, vyhledávat dokumenty nebo zpracovávat skartačních návrhy.
Ve společnosti zůstávají pouze živé dokumenty. Ostatní dokumenty jsou uschovány v externím archivu.

Bezpečnost

Archivační hala je zabezpečena kamerovým systémem a napojena na pult centrální ochrany. Přístup do haly je řízen a monitorován, všichni zaměstnanci jsou školení v oblastech informační bezpečnosti, GDPR a vázáni mlčenlivostí.

Smluvní vztah, GDPR

Archivaci dokumentů provádíme na základě uzavřené smlouvy upravující práva a povinnosti smluvních stran obsahující i ustanovení zpracovatelské smlouvy v souvislosti s ochranou osobních údajů (GDPR).

Poptávám archivaci